Välkommen!!

Hej och välkommen till min nystartade blogg här på blogg.se. I detta inlägg blir det inte så mycket mer än att jag berättar lite vem jag är och vad jag kommer att blogga om. 
 
Så, mitt namn är Elin och jag är 14 år. Jag bor en bit utanför Göteborg. Jag har ett Instagramkonto där jag lägger ut resor jag varit på och under tiden jag är där. Sen kommer det även komma upp lite nagelbilder, hårbilder, ja lite annat än från min vardag helt enkelt. 
 
På denna blogg så kommer jag att blogga om lite funderingar jag har kring det mesta. Kommet skriva lite mer detaljerat från mina resor, hur ja tänkt när jag gjort mina naglar, fixat håret mm. Hur min vardag ser ut samt om något intressant händer under veckan. Lite om min träning jag ska komma igång med nu om någon vecka. (Tänkt att jag och min faster ska springa Color run nästa sommar ihop.) Smink och skönhet kommer absolut komma upp eftersom det är ett stort intresse för mig. Men det kommer nog komma upp det mesta kan jag tänka mig. 
 
P&K hoppas ni kommer tycka att det ska bli intressant och roligt att läsa min blogg. Mvh Elin💕💕 (Om de finns några frågor eller funderingar så är det bara att kommentera här eller på min DM på instagram.) 
 
IG: elinvonbromssen.life
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

elinvb.blogg.se

En nystartad blogg om mitt liv.

RSS 2.0